Listeye alındınız icemansahin.
Teşekkürler.
vBulletin "BEDAVA" ÖzeL Tema YapıLır..
42
●2.749
- 30-03-2010, 11:11:57Merhaba.
Eğer mümkünse, forumun eski bir parşömen üzerinde göründüğü, parşömenin yayın alanının mümkün olduğunca transparan, üst ve alt taraflarındaki kıvrımlar da bir o kadar net olmalı. Mümkünse eski parşömenlerde kullanılan yazı karakteri temelli olarak en üstte Nox Team yazısı baz alınmış bir banner yapabilir misiniz?
Kolay gelsin.