• 01-04-2010, 23:00:19
    #28
    Film sitesi için tema yapabilirmisin ? . P.M atıyorum..
  • 01-04-2010, 23:30:43
    #29
    Listeye aldım.
  • 03-04-2010, 15:38:03
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Slm hocam Konu Açmısınızda Vbulletin Tema Diye Seafight Teması Yapabilirmisiniz.. Karşılığında Footer Link Pr2 Sitemde Ve Bir Adet com Net org Domain Kaydı Yaptırabilirim Vbulletin Versiyon 4
  • 06-04-2010, 22:42:07
    #31
    12 gün oldu : ) bizim tema nerde hocam : )
  • 07-04-2010, 07:12:13
    #32
    Arkadaşlar. Kısa bir açıklama yapmak istiyorum. Cidden moralimi bozdu bir-iki kişi. Ben insanlık için, parayla yaptırmayın diye. 5 kuruş para almıyorum. Ama bir-iki tane akıllı geçinen insanlar,
    Alıntı
    enayi bu. Bedavadan şunu yaptı, bedavadan bunu yaptı. Vs vs.
    gibisinden şeyler söylemiş. Yemin ederim hevesim dahi kalmadı. Fakat aldığım temaları teslim edeceğim. Öyle söz veripte dönmek yok. Biz insanlık yapıyoruz, aldığım muamele ister istemez üzüyor beni.
  • 07-04-2010, 15:56:50
    #33
    Üyeliği durduruldu
    SqReaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar. Kısa bir açıklama yapmak istiyorum. Cidden moralimi bozdu bir-iki kişi. Ben insanlık için, parayla yaptırmayın diye. 5 kuruş para almıyorum. Ama bir-iki tane akıllı geçinen insanlar,

    gibisinden şeyler söylemiş. Yemin ederim hevesim dahi kalmadı. Fakat aldığım temaları teslim edeceğim. Öyle söz veripte dönmek yok. Biz insanlık yapıyoruz, aldığım muamele ister istemez üzüyor beni.
    Bırak kardeş onları onlar kendi egolarını tatmin ediyorlar.Büyük ihtimal bu işi parayla yapanlardır.Sıkıyorsa silverlara goldlara - atsın bakalım isimsiz - rep atmak yiyomu. ++++ rep
  • 07-04-2010, 19:10:12
    #34
    Üyeliği durduruldu
    SqReaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar. Kısa bir açıklama yapmak istiyorum. Cidden moralimi bozdu bir-iki kişi. Ben insanlık için, parayla yaptırmayın diye. 5 kuruş para almıyorum. Ama bir-iki tane akıllı geçinen insanlar,

    gibisinden şeyler söylemiş. Yemin ederim hevesim dahi kalmadı. Fakat aldığım temaları teslim edeceğim. Öyle söz veripte dönmek yok. Biz insanlık yapıyoruz, aldığım muamele ister istemez üzüyor beni.
    Aldırma biz seni tanıyoruz +Rep
  • 07-04-2010, 20:02:02
    #35
    Sağolun, Allah razı olsun.
  • 08-04-2010, 19:33:02
    #36
    Üyeliği durduruldu
    msn e ekledim arkadaşım.