SqReaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar. Kısa bir açıklama yapmak istiyorum. Cidden moralimi bozdu bir-iki kişi. Ben insanlık için, parayla yaptırmayın diye. 5 kuruş para almıyorum. Ama bir-iki tane akıllı geçinen insanlar,

gibisinden şeyler söylemiş. Yemin ederim hevesim dahi kalmadı. Fakat aldığım temaları teslim edeceğim. Öyle söz veripte dönmek yok. Biz insanlık yapıyoruz, aldığım muamele ister istemez üzüyor beni.
Aldırma biz seni tanıyoruz +Rep