Konu
vBulletin "BEDAVA" ÖzeL Tema YapıLır..
30-03-2010, 04:31:51
#24
SNCR_1
hocam kusura bakmayın ama , 3 içinde demişsiniz , 5 gün oldu temayı alamadım hala aksaklıklar olabilir doğaldır , bir açıklama yaparsanız sevinirim.