Merhaba.
Eğer mümkünse, forumun eski bir parşömen üzerinde göründüğü, parşömenin yayın alanının mümkün olduğunca transparan, üst ve alt taraflarındaki kıvrımlar da bir o kadar net olmalı. Mümkünse eski parşömenlerde kullanılan yazı karakteri temelli olarak en üstte Nox Team yazısı baz alınmış bir banner yapabilir misiniz?
Kolay gelsin.