• 07-06-2009, 18:15:55
    #1
    ..........
  • 08-06-2009, 23:36:05
    #2
    Sen gitar da mı çalıyorsun, çok amaçlı insan
  • 09-06-2009, 00:52:26
    #3
    Üyeliği durduruldu
    çok güzel birşey gitar çalmak.kendim çalıyorum kız çevresi falan geniş
  • 09-06-2009, 02:21:56
    #4
    Bende birkaç ay önce öğrendim çalmasını tam olarak.
    Gerçekten çok güzel bir alet herkese öneririm. Arkadaşında yıllardır tecrübesi varmış kaçırmayın derim. Haftada 6 saat ders aldım ve 1 - 1.5 ayda öğrendim ben. Çok zor birşey değil, biraz şevkli olursanız ve gereken uygulamaları tekrar ederseniz derslerden sonra, sizlerde birer gitarist olabilirsiniz
  • 09-06-2009, 02:31:12
    #5
    Em'ye öylemi basılır Am basıyorsanda işaret parmağı havada kalmış

    Birileri çıkar inş.
  • 09-06-2009, 20:48:33
    #6
    İstanbuldada böyle ders veren olsa güzel olabilir
  • 10-06-2009, 01:54:14
    #7
    @grikurt; sanırsam a sus 2 basmış ((:
    Çalıcaksanız bence ortam yapıcam, kızlar bayılacak diye çalmayın. Gitar çalmak tabii ki çok güzel bir şey, ama kumsal gitarcısı olmayın (:
    Size de iyi dersler, başarılar hocam (:
  • 10-06-2009, 18:03:30
    #8
    Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen gitar da mı çalıyorsun, çok amaçlı insan
    Eee baklava gitar wm derken çok amaçlı olabiliyo insan (:

    sayli34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok güzel birşey gitar çalmak.kendim çalıyorum kız çevresi falan geniş
    Gitar çalıyorum diye hemen kız arkadaşım olacak diye düşünmemek gerek zaten İş biraz da kişide bitiyo

    enTURK_Baho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende birkaç ay önce öğrendim çalmasını tam olarak.
    Gerçekten çok güzel bir alet herkese öneririm. Arkadaşında yıllardır tecrübesi varmış kaçırmayın derim. Haftada 6 saat ders aldım ve 1 - 1.5 ayda öğrendim ben. Çok zor birşey değil, biraz şevkli olursanız ve gereken uygulamaları tekrar ederseniz derslerden sonra, sizlerde birer gitarist olabilirsiniz
    Bi müziği çalabilmek yada o anki duygularını melodilere aktarabilmek çok farklı bişey.Bunu anlayabilen gitarı asla elinden bırakmaz zaten.

    by_wirus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbuldada böyle ders veren olsa güzel olabilir
    Taksimden aşağı iniyoken bi cadde var.Sağlı sollu müzik marketlerin olduğu.Onlara sorarsan tavsiye alabilirsin.

    forumxtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @grikurt; sanırsam a sus 2 basmış ((:
    Çalıcaksanız bence ortam yapıcam, kızlar bayılacak diye çalmayın. Gitar çalmak tabii ki çok güzel bir şey, ama kumsal gitarcısı olmayın (:
    Size de iyi dersler, başarılar hocam (:
    Kumsal gitarist(!)lerinin repertuarı zaten 5 şarkıyı geçmez İlk sırada genellikle akdeniz akşamları olur

    grikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Em'ye öylemi basılır Am basıyorsanda işaret parmağı havada kalmış

    Birileri çıkar inş.
    Bence senin acilen bi' gitar dersine ihtiyacın var
  • 10-06-2009, 18:22:58
    #9
    Benim kumsal gitaristi diye tanımladığım insanlar, müziği müzik için değil, kız tavlamak vs. için yapan insanlardır. Ben bir şey demiyorum tabii ki isteyen istediğini yapar, ama bu amaçla müziğe başlayıp da kendini aşırı derecede geliştirmek için kıza epeyce doymamış olmak gerek Yani bu noktadan hareket edip profesyonel müzisyen olunmaz bence.