Bende birkaç ay önce öğrendim çalmasını tam olarak.
Gerçekten çok güzel bir alet herkese öneririm. Arkadaşında yıllardır tecrübesi varmış kaçırmayın derim. Haftada 6 saat ders aldım ve 1 - 1.5 ayda öğrendim ben. Çok zor birşey değil, biraz şevkli olursanız ve gereken uygulamaları tekrar ederseniz derslerden sonra, sizlerde birer gitarist olabilirsiniz