Sen gitar da mı çalıyorsun, çok amaçlı insan
Eee baklava gitar wm derken çok amaçlı olabiliyo insan (:
çok güzel birşey gitar çalmak.kendim çalıyorum kız çevresi falan geniş

Gitar çalıyorum diye hemen kız arkadaşım olacak diye düşünmemek gerek zaten

İş biraz da kişide bitiyo
Bende birkaç ay önce öğrendim çalmasını tam olarak.
Gerçekten çok güzel bir alet herkese öneririm. Arkadaşında yıllardır tecrübesi varmış kaçırmayın derim. Haftada 6 saat ders aldım ve 1 - 1.5 ayda öğrendim ben. Çok zor birşey değil, biraz şevkli olursanız ve gereken uygulamaları tekrar ederseniz derslerden sonra, sizlerde birer gitarist olabilirsiniz
Bi müziği çalabilmek yada o anki duygularını melodilere aktarabilmek çok farklı bişey.Bunu anlayabilen gitarı asla elinden bırakmaz zaten.
İstanbuldada böyle ders veren olsa güzel olabilir
Taksimden aşağı iniyoken bi cadde var.Sağlı sollu müzik marketlerin olduğu.Onlara sorarsan tavsiye alabilirsin.
@grikurt; sanırsam a sus 2 basmış ((:
Çalıcaksanız bence ortam yapıcam, kızlar bayılacak diye çalmayın. Gitar çalmak tabii ki çok güzel bir şey, ama kumsal gitarcısı olmayın (:
Size de iyi dersler, başarılar hocam (:
Kumsal gitarist(!)lerinin repertuarı zaten 5 şarkıyı geçmez

İlk sırada genellikle akdeniz akşamları olur
Em'ye öylemi basılır

Am basıyorsanda işaret parmağı havada kalmış
Birileri çıkar inş.
Bence senin acilen bi' gitar dersine ihtiyacın var