@grikurt; sanırsam a sus 2 basmış ((:
Çalıcaksanız bence ortam yapıcam, kızlar bayılacak diye çalmayın. Gitar çalmak tabii ki çok güzel bir şey, ama kumsal gitarcısı olmayın (:
Size de iyi dersler, başarılar hocam (: