• 03-03-2007, 09:05:51
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Demekki Şu anki Durumu ßu. Ancak ßu kadar Verebiliyor..Yani Arkadaşı Resmen Aşağılamışsınız.Beğenmiyorsanız Fiyatı Yapmayın.Size Zorla 40 liraya Yapın Dien yok.İşi Yapacak ßirileri ßulunur. "Cut Lee Amm" Gibi
  • 03-03-2007, 13:16:13
    #20
    ppl
    Üyeliği durduruldu
    iddaaevi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ppl sen ne diyosun ya kardeş anlamıyorum bu kadar basit mi herşey yazıklar olsun sana bu düşünce istemiyle düşünmeyi öğreten bu nu buraya yazacak kadar cesretlendiren neyse yazıklar olsun ben sana göndreyim 40 ytl bırak bu foruma konu açmayı

    kardeş,
    boyle yazıklar olsun,sana gondereyim 40 ytl de buraya konu açamyı bırak gibisinden cins sozleri sana yakıştıramadım ben.
    fiyatı dusuk bulduysan fiyat cok dusuk dersin.
    Ama insanın karekteriyle ilgili sozler sarf edemezsin.
    Sana mı soracagım ne kadar fiyat verecegimi?Sana mı soracagım konu açıp açmayacagımı?
    Tum destekleyen arkadaşlarada...
    bu kadar sinirlenmenin bir havalara girmenin anlamı yok.
    Sana mantıklı gelmediyse yazdıklarım gecer gider dikkate bile almazsın.
    ilgilenme...
    Yapılacak işi biliyorum az cok biliyorum.Piyasa şartlarını biliyorum.

    Şunu gerçekten anlayamıyorum.Bu iş kaç gunde yapılır?(max 3 gun)
    sen 3 gunde internetten 40 ytl kazanabiliyor musun ?
    Google dan 3 kurus kazanacagım diye gunlerce ayar yapıyorsunuz ugraşıyorsunuz şu bu.
    Bu forumda kaç kişi 3 gunde 40 ytl net kazanıyor?
    Net paranızı alacaksınız bu kadar..

    sayın makro arkadaşım;
    Zaten ilk mesajımda yada daha onceki mesajlarımda butcemin verebilecegim fiyatın bu kadar oldugunu eger isterlerse bu ayın (mart 1) başında bir odeme daha yapabilecegimi belirtmiştim.Maalesef butcem bu kadar bir,ikincisi fiyat cok dusuk densede fiyatın dusuk oldugunu zannetmiyorum.
    cunku herşey kafamda tasarlı hazır kodlar ,logo diyorum logo bile kafamda tasarlı hazır 5 sayfa.bu kadar..
  • 03-03-2007, 13:19:43
    #21
    ppl
    Üyeliği durduruldu
    SeFiqiBo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demekki Şu anki Durumu ßu. Ancak ßu kadar Verebiliyor..Yani Arkadaşı Resmen Aşağılamışsınız.Beğenmiyorsanız Fiyatı Yapmayın.Size Zorla 40 liraya Yapın Dien yok.İşi Yapacak ßirileri ßulunur. "Cut Lee Amm" Gibi
    işte bu ya .
    teşekkurler arkadaşım
  • 03-03-2007, 16:03:56
    #22
    Misafir
    ppl cok afedersin cok umrumda değil, ayrıca sanane ? diyebilirsin fakat madem fiyatın cok iyiydi, sen bu işi süper biliyordun bilmemneydi fiyatı niye arttırdın o zaman ? Ne tutturursamın peşindesin, iddaaevi nickli arkadaşın isyanıda buna. Yani sende biliyorsun 19$ yada € neyse bu işin olmayacagını.
    Neyse konuyu saptırmak istemiyorum, Kolay gelsin.
  • 03-03-2007, 19:24:04
    #23
    Ppl bu konuyu dalga gecmek ıcın falan actı herhalde.
    Pm gonder konu ıle ılgılı dedım ancak sallamadı hıc ne gelen var ne gıden.
    Yada konusuna yazılan cevaları ıyı okumuyor.O daha da vahim !!!
  • 09-03-2007, 16:57:11
    #24
    orada sana değil seni bu yönde düşündüren şeye yazıklar olsun dendiönce doğru oku

    yıllardır bu sektörün içindeyim bence söylediklerime kulak kesil

    bu arada teşekkür ederim birkaç arkadaş duyarlı davranıp en azından duyarlı davranıp destek olmuş

    sen böyle devam et 35 de 40 gerçekten çok fazla hiçbir webmaster 40 ytl haketmiyor Türkiye 'de zaten

    20 de fena değil aslında ya tutarsa dimi

    saygılarımla

    seni çok iyi anlıyorum hem de çok iyi ....









    ppl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeş,
    boyle yazıklar olsun,sana gondereyim 40 ytl de buraya konu açamyı bırak gibisinden cins sozleri sana yakıştıramadım ben.
    fiyatı dusuk bulduysan fiyat cok dusuk dersin.
    Ama insanın karekteriyle ilgili sozler sarf edemezsin.
    Sana mı soracagım ne kadar fiyat verecegimi?Sana mı soracagım konu açıp açmayacagımı?
    Tum destekleyen arkadaşlarada...
    bu kadar sinirlenmenin bir havalara girmenin anlamı yok.
    Sana mantıklı gelmediyse yazdıklarım gecer gider dikkate bile almazsın.
    ilgilenme...
    Yapılacak işi biliyorum az cok biliyorum.Piyasa şartlarını biliyorum.
    Şunu gerçekten anlayamıyorum.Bu iş kaç gunde yapılır?(max 3 gun)
    sen 3 gunde internetten 40 ytl kazanabiliyor musun ?
    Google dan 3 kurus kazanacagım diye gunlerce ayar yapıyorsunuz ugraşıyorsunuz şu bu.
    Bu forumda kaç kişi 3 gunde 40 ytl net kazanıyor?
    Net paranızı alacaksınız bu kadar..
    sayın makro arkadaşım;
    Zaten ilk mesajımda yada daha onceki mesajlarımda butcemin verebilecegim fiyatın bu kadar oldugunu eger isterlerse bu ayın (mart 1) başında bir odeme daha yapabilecegimi belirtmiştim.Maalesef butcem bu kadar bir,ikincisi fiyat cok dusuk densede fiyatın dusuk oldugunu zannetmiyorum.
    cunku herşey kafamda tasarlı hazır kodlar ,logo diyorum logo bile kafamda tasarlı hazır 5 sayfa.bu kadar..