orada sana değil seni bu yönde düşündüren şeye yazıklar olsun dendiönce doğru oku

yıllardır bu sektörün içindeyim bence söylediklerime kulak kesil

bu arada teşekkür ederim birkaç arkadaş duyarlı davranıp en azından duyarlı davranıp destek olmuş

sen böyle devam et 35 de 40 gerçekten çok fazla hiçbir webmaster 40 ytl haketmiyor Türkiye 'de zaten

20 de fena değil aslında ya tutarsa dimi

saygılarımla

seni çok iyi anlıyorum hem de çok iyi ....









ppl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kardeş,
boyle yazıklar olsun,sana gondereyim 40 ytl de buraya konu açamyı bırak gibisinden cins sozleri sana yakıştıramadım ben.
fiyatı dusuk bulduysan fiyat cok dusuk dersin.
Ama insanın karekteriyle ilgili sozler sarf edemezsin.
Sana mı soracagım ne kadar fiyat verecegimi?Sana mı soracagım konu açıp açmayacagımı?
Tum destekleyen arkadaşlarada...
bu kadar sinirlenmenin bir havalara girmenin anlamı yok.
Sana mantıklı gelmediyse yazdıklarım gecer gider dikkate bile almazsın.
ilgilenme...
Yapılacak işi biliyorum az cok biliyorum.Piyasa şartlarını biliyorum.
Şunu gerçekten anlayamıyorum.Bu iş kaç gunde yapılır?(max 3 gun)
sen 3 gunde internetten 40 ytl kazanabiliyor musun ?
Google dan 3 kurus kazanacagım diye gunlerce ayar yapıyorsunuz ugraşıyorsunuz şu bu.
Bu forumda kaç kişi 3 gunde 40 ytl net kazanıyor?
Net paranızı alacaksınız bu kadar..
sayın makro arkadaşım;
Zaten ilk mesajımda yada daha onceki mesajlarımda butcemin verebilecegim fiyatın bu kadar oldugunu eger isterlerse bu ayın (mart 1) başında bir odeme daha yapabilecegimi belirtmiştim.Maalesef butcem bu kadar bir,ikincisi fiyat cok dusuk densede fiyatın dusuk oldugunu zannetmiyorum.
cunku herşey kafamda tasarlı hazır kodlar ,logo diyorum logo bile kafamda tasarlı hazır 5 sayfa.bu kadar..