ppl cok afedersin cok umrumda değil, ayrıca sanane ? diyebilirsin fakat madem fiyatın cok iyiydi, sen bu işi süper biliyordun bilmemneydi fiyatı niye arttırdın o zaman ? Ne tutturursamın peşindesin, iddaaevi nickli arkadaşın isyanıda buna. Yani sende biliyorsun 19$ yada € neyse bu işin olmayacagını.
Neyse konuyu saptırmak istemiyorum, Kolay gelsin.