Ppl bu konuyu dalga gecmek ıcın falan actı herhalde.
Pm gonder konu ıle ılgılı dedım ancak sallamadı hıc ne gelen var ne gıden.
Yada konusuna yazılan cevaları ıyı okumuyor.O daha da vahim !!!