• 23-01-2007, 20:34:48
    #1
    Üyeliği durduruldu
    eğitimim için iyi de olur,ingilizce mailler,makaleler fln çevirebildiğim kadar çevirebilirim,buraya yazın ben yardım ederim..

    para fln istemem bir rep yeter
  • 23-01-2007, 20:36:17
    #2
    bedavaya
  • 23-01-2007, 20:36:28
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Çeviri işi o kadar basit bir iş yani?
  • 23-01-2007, 20:37:24
    #4
    Üyeliği durduruldu
    sana bi makale atarım aklım hayalin şaşar ilk okul ingilizcesi ile başlığı bile çeviremezsin

    biz neden o kadar eğitim gördük ?
  • 23-01-2007, 20:37:40
    #5
    Üyeliği durduruldu
    İddalıyım bu işte isterseniz deneyin.. yıllardır ing. eğitim yapıyorum,çeviri yapacak kadar iyiyim...
  • 23-01-2007, 20:38:30
    #6
    yıllardır mı

    aytuğ sen 13-14 yaşında değil misin
  • 23-01-2007, 20:40:14
    #7
    Üyeliği durduruldu
    15 yaşındayım,ingilizce bilgisi yaş ile ölçülmez..
  • 23-01-2007, 20:42:15
    #8
    bak aytuğ

    yaş la ölçülür .

    çeviriden bahsediyoruz
    ingilizce konuşmak veya yazmak değil.çeviri eğitim gerektirir


    ''ingilizce mailler,makaleler''

    mailler tamam çevirebilirsin belki ama makale çevirmek bu kadar basit mi
  • 23-01-2007, 20:43:11
    #9
    Misafir
    hazırlık öğrencisimisin ?