bedavaya ing.yazıları çeviririm.. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
bedavaya ing.yazıları çeviririm..
46
●
2.630
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Freelancer
bedavaya ing.yazıları çeviririm..
1
2
3
4
5
6
23-01-2007, 20:34:48
#1
aytug.akdogan
Üyeliği durduruldu
eğitimim için iyi de olur,ingilizce mailler,makaleler fln çevirebildiğim kadar çevirebilirim,buraya yazın ben yardım ederim..
para fln istemem bir rep yeter
23-01-2007, 20:36:17
#2
CaLViN
bedavaya
23-01-2007, 20:36:28
#3
leet
Üyeliği durduruldu
Çeviri işi o kadar basit bir iş yani?
23-01-2007, 20:37:24
#4
CYBEЯAY
Üyeliği durduruldu
sana bi makale atarım aklım hayalin şaşar ilk okul ingilizcesi ile başlığı bile çeviremezsin
biz neden o kadar eğitim gördük ?
23-01-2007, 20:37:40
#5
aytug.akdogan
Üyeliği durduruldu
İddalıyım bu işte
isterseniz deneyin.. yıllardır ing. eğitim yapıyorum,çeviri yapacak kadar iyiyim...
23-01-2007, 20:38:30
#6
CaLViN
yıllardır mı
aytuğ sen 13-14 yaşında değil misin
23-01-2007, 20:40:14
#7
aytug.akdogan
Üyeliği durduruldu
15 yaşındayım,ingilizce bilgisi yaş ile ölçülmez..
23-01-2007, 20:42:15
#8
CaLViN
bak aytuğ
yaş la ölçülür .
çeviriden bahsediyoruz
ingilizce konuşmak veya yazmak değil.çeviri eğitim gerektirir
''ingilizce mailler,makaleler''
mailler tamam çevirebilirsin belki ama makale çevirmek bu kadar basit mi
23-01-2007, 20:43:11
#9
T3chn0
Misafir
hazırlık öğrencisimisin ?
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler