• 14-04-2019, 11:52:59
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Yine bir Monster konusu;
    Monster cihazım da, kendi kullandığı veya önerdiği programlar ile cihaz durumunu analiz edip arızalı ve temiz konusunda rapor verebilecek arkadaşlar aranmaktadır.
    Ücretli/ücretsiz teklifleriniz beklenmektedir daha fazla çözemezsem kırıp atacağım artık o derece hat safhaya geldim.

    Monster kontrol merkezi düzgün çalışmıyor, orjinal siteden cihaza göre ayarlanan linkten indirildi ve durum : http://prntscr.com/nbq1uj


    https://www.youtube.com/watch?v=H3BB22su6H0&t=35s
    ​​​

    Ek olarak monster almayı düşünen arkadaşlara sesleniyorum kardeşim benim ürün içi söyliyorum; parana benzin dök yak sokakta bu kadar için yanmaz.
  • 14-04-2019, 11:54:39
    #2
    Sorun nedir video çekip eklerseniz bakalım.
  • 14-04-2019, 11:56:46
    #3
    Üyeliği durduruldu
    serLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun nedir video çekip eklerseniz bakalım.
    Tabi konuya ekleyeceğim.
  • 14-04-2019, 12:18:37
    #4
    Hocam 3 yıl önce aldığım cihaza m2 ssd takıyım dedim ssd portunda vida yok port zorlanmış hard disk portunda vidalar eksik ilk defa cihazın içini açtım aradığımda bana defolu ürün satmışsınız dediğimde ispatlayamazsınız dediler üstüne bunu bir yerlerde dile getirirsem hukiki süreç açacaklarını söylediler
  • 14-04-2019, 12:20:35
    #5
    4 sene önce monster abra a6 v2 modelini almıştım aldığım güne lanet olsuın dedim 10 kere istanbula gittim belki sorunu göstermek için her seferinde geri yolladılar beni sonrasında sinirlenip yok fiyatına satmıştım cihazı bir daha asla..
  • 14-04-2019, 12:21:41
    #6
    Alalı epey bir süre oldu Abra A5 V13.4.3 kullanıyorum. Sorunsuz bende arkadaşlar. Müşteri hizmetlerine vs. ulaşmayı denemişsinizdir zaten de halen daha var olana bir soruna çözüm bulamadılarsa gerçekten garip. Üzüldüm adınıza.
  • 14-04-2019, 12:36:52
    #7
    Üyeliği durduruldu
    MustafaCelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alalı epey bir süre oldu Abra A5 V13.4.3 kullanıyorum. Sorunsuz bende arkadaşlar. Müşteri hizmetlerine vs. ulaşmayı denemişsinizdir zaten de halen daha var olana bir soruna çözüm bulamadılarsa gerçekten garip. Üzüldüm adınıza.
    Yani şuan aynı konumda değilim teknik destek ekibiyle yani nazikçe yaklaşıyorum ama kendileri sanki problemsiz cihazda biz çamur atıyoruz ayagı yapıyorlar video ekleyeceğim şimdi konuya birde sloganda oynayamadıgınız oyun olursa iade diyor eğer videoyu izleyipte konuyu gören arkadaşlarda evet normal diyorsa haklsınız diyip oyun oynamayı bırakacagım
  • 14-04-2019, 12:36:53
    #8
    Her marka ve hizmette olduğu gibi memnun olanlar olduğu gibi olmayanlar da olacaktır.

    -Ürününüz garantiliyse siz ürüne arızalı diyorsanız, firma arıza yok sağlam diyorsa gerekli tüm belgeleri alıp Tüketici Hakem Heyetine başvurun bilirkişiler inceleyecektir yine sorun yok derlerse itiraz edin 2.bilirkişi bakacak mahkemeye çıkılacak.

    Siz bi ürüne 5K - 6K para verip memnun kalmıyorsanız ve şikayetçi olmuyorsanız 'kim uğraşcak şimdi yaa' diyerek düşünüyorsanız paranızı çöpe atıyorsunuz demektir.

    Arkadaş şikayetini video olarak eklesin bakalım forumda bir sürü tamirci arkadaş var, hepsinin bi yorumu olacaktır. @Regina; @Cuslaw; @residense; @firtinalim; @ComPuter_DoctoR; (etiketlediğim arkadaşlar konudan haberi olsun yorum bıraksınlar diye ekledim)
  • 14-04-2019, 12:37:40
    #9
    Üyeliği durduruldu
    serLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her marka ve hizmette olduğu gibi memnun olanlar olduğu gibi olmayanlar da olacaktır.

    -Ürününüz garantiliyse siz ürüne arızalı diyorsanız, firma arıza yok sağlam diyorsa gerekli tüm belgeleri alıp Tüketici Hakem Heyetine başvurun bilirkişiler inceleyecektir yine sorun yok derlerse itiraz edin 2.bilirkişi bakacak mahkemeye çıkılacak.

    Siz bi ürüne 5K - 6K para verip memnun kalmıyorsanız ve şikayetçi olmuyorsanız 'kim uğraşcak şimdi yaa' diyerek düşünüyorsanız paranızı çöpe atıyorsunuz demektir.

    Arkadaş şikayetini video olarak eklesin bakalım forumda bir sürü tamirci arkadaş var, hepsinin bi yorumu olacaktır. @Regina; @Cuslaw; @residense; @firtinalim; @ComPuter_DoctoR; (etiketlediğim arkadaşlar konudan haberi olsun yorum bıraksınlar diye ekledim)
    video ekliyorum şuan