Her marka ve hizmette olduğu gibi memnun olanlar olduğu gibi olmayanlar da olacaktır.
-Ürününüz garantiliyse siz ürüne arızalı diyorsanız, firma arıza yok sağlam diyorsa gerekli tüm belgeleri alıp Tüketici Hakem Heyetine başvurun bilirkişiler inceleyecektir yine sorun yok derlerse itiraz edin 2.bilirkişi bakacak mahkemeye çıkılacak.
Siz bi ürüne 5K - 6K para verip memnun kalmıyorsanız ve şikayetçi olmuyorsanız 'kim uğraşcak şimdi yaa' diyerek düşünüyorsanız paranızı çöpe atıyorsunuz demektir.
Arkadaş şikayetini video olarak eklesin bakalım forumda bir sürü tamirci arkadaş var, hepsinin bi yorumu olacaktır.
@Regina;
@Cuslaw;
@residense;
@firtinalim;
@ComPuter_DoctoR; (etiketlediğim arkadaşlar konudan haberi olsun yorum bıraksınlar diye ekledim)