Yine bir Monster konusu;
Monster cihazım da, kendi kullandığı veya önerdiği programlar ile cihaz durumunu analiz edip arızalı ve temiz konusunda rapor verebilecek arkadaşlar aranmaktadır.
Ücretli/ücretsiz teklifleriniz beklenmektedir daha fazla çözemezsem kırıp atacağım artık o derece hat safhaya geldim.

Monster kontrol merkezi düzgün çalışmıyor, orjinal siteden cihaza göre ayarlanan linkten indirildi ve durum : http://prntscr.com/nbq1uj


https://www.youtube.com/watch?v=H3BB22su6H0&t=35s
​​​

Ek olarak monster almayı düşünen arkadaşlara sesleniyorum kardeşim benim ürün içi söyliyorum; parana benzin dök yak sokakta bu kadar için yanmaz.