MustafaCelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alalı epey bir süre oldu Abra A5 V13.4.3 kullanıyorum. Sorunsuz bende arkadaşlar. Müşteri hizmetlerine vs. ulaşmayı denemişsinizdir zaten de halen daha var olana bir soruna çözüm bulamadılarsa gerçekten garip. Üzüldüm adınıza.
Yani şuan aynı konumda değilim teknik destek ekibiyle yani nazikçe yaklaşıyorum ama kendileri sanki problemsiz cihazda biz çamur atıyoruz ayagı yapıyorlar video ekleyeceğim şimdi konuya birde sloganda oynayamadıgınız oyun olursa iade diyor eğer videoyu izleyipte konuyu gören arkadaşlarda evet normal diyorsa haklsınız diyip oyun oynamayı bırakacagım