• 21-03-2019, 17:58:53
    #37
    Mümkün değildir!
    Ya cihazları toplayıp kaçarsın yada illegal birseyler yapıyorsun. Makina yine zarar görür.
    Kaybolan icolud fatura ibrazı harici açılmaz.
    Moderatore bildiriyorum.
  • 21-03-2019, 18:03:59
    #38
    residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mümkün değildir!
    Ya cihazları toplayıp kaçarsın yada illegal birseyler yapıyorsun. Makina yine zarar görür.
    Kaybolan icolud fatura ibrazı harici açılmaz.
    Moderatore bildiriyorum.
    Bilmeden yargısız infaz yapmanız cok saygısız bi durumdur.
    Düşünceniz için saygi duyarım yerimiz ve internet sitemizi inceleyebilirsiniz.
    Makineler üzerinde sadece yazilimsal olarak müdahale edilmektedir cihaz içi hiç bir şekilde açılmamaktadır.

    www.perpabilgisayarservisi.com
  • 21-03-2019, 18:05:00
    #39
    detaylı pm alayım elimde 35'e yakın icloud sorunu olan cihaz mevcut (4 tane x var arasında.)
  • 21-03-2019, 18:06:46
    #40
    WhiteRed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    detaylı pm alayım elimde 35'e yakın icloud sorunu olan cihaz mevcut (4 tane x var arasında.)
    bilgilendirme yapildi.
  • 21-03-2019, 18:11:06
    #41
    Detaylı pm alıyım
  • 21-03-2019, 18:15:17
    #42
    residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel oldu vermeniz sitenizi..
    Apple a da mail atayım hizmetinizi bakalım
    Milletin aklıyla dalgamı geçiyorsun.
    4.parti Rus çakması programla neler yapabildiginimi övüyorsun?
    Apple ile sidik mi yaristiracagim diyorsun?
    Yaptığın iş legal olarak mumkun Değildir.
    Hukuki yaptırımlara maruz bırakırsın kendini de yollayani da..
    Beyfendi bi problem yaşadıkta benim mi haberim yok isterseniz iletişim numaramı vereyim kimi mağdur etmişizde sizin bu kaba konuşmanıza maruz kalıyoruz?
  • 21-03-2019, 18:16:38
    #43
    WhiteRed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    detaylı pm alayım elimde 35'e yakın icloud sorunu olan cihaz mevcut (4 tane x var arasında.)
    Ya ni, 35 adet cihaz 200tl den ekran satılsa 7000tl yapar en az.. Miss

    Arkadaşım sende yazsana.. Şimdiye kadar, 35taneden fatura olmadığı için 1ini bile actiramadim diye...
  • 21-03-2019, 18:17:33
    #44
    residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya ni, 35 adet cihaz 200tl den ekran satılsa 7000tl yapar en az.. Miss

    Arkadaşım sende yazsana.. Şimdiye kadar, 35taneden fatura olmadığı için 1ini bile actiramadim diye...
    Cihazlarda öncelikle kesinlikle kaçak ve kayip cihazlara müdahale etmediğimizi bildirmek isterim.
  • 21-03-2019, 18:18:31
    #45
    pm alabilir miyim ?