Ya ni, 35 adet cihaz 200tl den ekran satılsa 7000tl yapar en az.. Miss
Arkadaşım sende yazsana.. Şimdiye kadar, 35taneden fatura olmadığı için 1ini bile actiramadim diye...
Cihazlarda öncelikle kesinlikle kaçak ve kayip cihazlara müdahale etmediğimizi bildirmek isterim.