Güzel oldu vermeniz sitenizi..
Apple a da mail atayım hizmetinizi bakalım
Milletin aklıyla dalgamı geçiyorsun.
4.parti Rus çakması programla neler yapabildiginimi övüyorsun?
Apple ile sidik mi yaristiracagim diyorsun?
Yaptığın iş legal olarak mumkun Değildir.
Hukuki yaptırımlara maruz bırakırsın kendini de yollayani da..
Beyfendi bi problem yaşadıkta benim mi haberim yok isterseniz iletişim numaramı vereyim kimi mağdur etmişizde sizin bu kaba konuşmanıza maruz kalıyoruz?