residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mümkün değildir!
Ya cihazları toplayıp kaçarsın yada illegal birseyler yapıyorsun. Makina yine zarar görür.
Kaybolan icolud fatura ibrazı harici açılmaz.
Moderatore bildiriyorum.
Bilmeden yargısız infaz yapmanız cok saygısız bi durumdur.
Düşünceniz için saygi duyarım yerimiz ve internet sitemizi inceleyebilirsiniz.
Makineler üzerinde sadece yazilimsal olarak müdahale edilmektedir cihaz içi hiç bir şekilde açılmamaktadır.

www.perpabilgisayarservisi.com