• 05-02-2008, 20:24:14
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar bu ay sonuna kadar bana 100 küsür ytl nakit para gerekmetedir bu yüzden böyle bir girişimde bulundum
    1k post 20 ytl ye atmaktadım ve 5 kişi ile calışacagım gerisi gelmeyecek bır tür kampanya gibi düşüneiblrisniz


    1k post 20 ytl ( tags yok)

    not :sadece 1 k post 20ytl ye atmaktayım.1Kdan ne aşşagı ne yukarı post atmıyorum

    Vbulltın ve Wordpress OlursA daha iyi olur


    not2:***** postta 1 k 35ytl
  • 05-02-2008, 20:33:21
    #2
    Üyeliği durduruldu
    piyasayı öldürüyorsunuz...

    Saygılar...
  • 05-02-2008, 20:35:40
    #3
    bence zor ama keşke bazi işlere bi standart getirebilsek link satışı post yazmak oyun eklemek vb. Kesinlikle yanlış anlama dostum satışınıbaltalamak değil zaten fiyatın çok uygun istesemde baltalayamam. Hayırlı işler kolay gelsin
  • 05-02-2008, 20:40:39
    #4
    Üyeliği durduruldu
    The_RoTinG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    piyasayı öldürüyorsunuz...
    Saygılar...
    benmi öldürüyorumustat ben suanki piyasanın fiyatarına konu acıyorum ben normal fiyat yazsaydım buraya kac kısı bana iş vercktı


    örnegin 1k 50 ytl desem hangi üye -webmaster bana iş verır yada sen kımden bu ücrete iş bulursun

    piyasayı öldürmüyorum piyasnaın şuanki haline göre konua cıyorum


    saygıalrımla...



    VE LÜTFEN İŞ YAPTIRACAKLLAR MESAJ ATSIN
  • 06-02-2008, 00:05:44
    #5
    ben 1k yı 50 ytl ye atıyordum bundan 2 ay önce çokta müşterim oldu ama bu aralar atmıyorum herkes aynı fiyattan atsa bu kadar ölmeseydi keşke piyasa sende haklısın piyasa çok düştü
  • 07-02-2008, 10:58:38
    #6
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar kımse bana bu yüzden - rap veremez ben sadewce piyasanın şuanki durumuna göre konu actım v bu yapacagım iş bana cok acilll isteyen bana attırır istemeyen attırmaz size yorumlarınız sormadan bazılarınız olumlu bazılarınız olumsuz yorum vermıs hatta (-) rap bile verıyorsunuz nedennnn!
  • 07-02-2008, 11:59:34
    #7
    isteyen istedigi fiyattan iş yapar buna kimse karışamaz ki, niye üstüne gidiyorsunuz çocuğun yav. artı zamanında ve kaliteli yapıyorsa daha ne istenir ki
  • 07-02-2008, 12:11:15
    #8
    Üyeliği durduruldu
    uysal_rockci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    isteyen istedigi fiyattan iş yapar buna kimse karışamaz ki, niye üstüne gidiyorsunuz çocuğun yav. artı zamanında ve kaliteli yapıyorsa daha ne istenir ki
    tşkler yorumun için kardesım sımdı yalan konusmayalım bazı ilerimi zamanında yaopamadım ama bitirdim
  • 08-02-2008, 15:37:57
    #9
    2 k post atarım diyorsan görüşelim pm at.