piyasayı öldürüyorsunuz...
Saygılar...
benmi öldürüyorumustat ben suanki piyasanın fiyatarına konu acıyorum ben normal fiyat yazsaydım buraya kac kısı bana iş vercktı
örnegin 1k 50 ytl desem hangi üye -webmaster bana iş verır yada sen kımden bu ücrete iş bulursun
piyasayı öldürmüyorum piyasnaın şuanki haline göre konua cıyorum
saygıalrımla...
VE LÜTFEN İŞ YAPTIRACAKLLAR MESAJ ATSIN