The_RoTinG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
piyasayı öldürüyorsunuz...
Saygılar...
benmi öldürüyorumustat ben suanki piyasanın fiyatarına konu acıyorum ben normal fiyat yazsaydım buraya kac kısı bana iş vercktı


örnegin 1k 50 ytl desem hangi üye -webmaster bana iş verır yada sen kımden bu ücrete iş bulursun

piyasayı öldürmüyorum piyasnaın şuanki haline göre konua cıyorum


saygıalrımla...



VE LÜTFEN İŞ YAPTIRACAKLLAR MESAJ ATSIN