• 08-02-2008, 22:19:56
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Remark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 k post atarım diyorsan görüşelim pm at.
    2k postu kıms eatmaz



    bu arada kardesleirm arkadslarım 1k post 20ytl ( tag hariç ) tags atmıyorum post atarken
  • 08-02-2008, 22:29:32
    #11
    tagıyla at 30 verim
  • 08-02-2008, 23:21:15
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Maviportal.org adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tagıyla at 30 verim

    ugraşmıyom yapamıyom ben tag işini olmaz ustat saolsın teklifin için
  • 09-02-2008, 00:34:12
    #13
    koray benden parayı alıp gittin. msndede engel var herhalde kaldır onu ve yarım bıraktığın işi bitir. tekrar rezil etmiyim seni.
  • 09-02-2008, 09:53:21
    #14
    Üyeliği durduruldu
    kuleli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    koray benden parayı alıp gittin. msndede engel var herhalde kaldır onu ve yarım bıraktığın işi bitir. tekrar rezil etmiyim seni.

    msnde engel yok adresimi degiştirdim enver2731@hotmail.com işimide bitrcem herkesınkını bitirdigim gibi
  • 09-02-2008, 18:35:39
    #15
    Bi zahmet iş yaptığın kişilerin msnini ekleseydin yeni msnine. Paray peşin alıp ertesi gün bitrme söz verdiğin, bilmem ne kadar laf saydığın işi bitirmeden yeni iş alma peşindesin yazık kardeşim yazık gerçekten. uğraşsam banlanırsın biliyorsun bunu değil mi? parayı alıp resmen kaçma işi seninki bu ikinci yakalayışım. bakalım daha ne diyeceksin.
  • 09-02-2008, 18:39:59
    #16
    Misafir
    kuleli hocam suç sende, iyilik yapıp parayı peşin ödersen..
  • 09-02-2008, 19:42:16
    #17
    öyle haklısın valla. adam geldi acil filan dedi. adam yok şimdi. ve engellediğini şu an itibari ile onayladım. bir arkdaşımda eski msni açık ve bende ofline. bu arkadşın banlanmasını istiyorum okuyan bir yetkili el atsın buna.
  • 09-02-2008, 20:04:48
    #18
    bir iş yapıyorsunuz allah aşkına hakkını verin, ne diye engelliyorsunuz? diyin işim var, sorunum var kusura bakmayın geciktireceğim diye boğazlıyacak halleri yok ya. şimdi bunun üzerine banlansanız bir daha müşteri bulabilecek misiniz burada_? bunları en başından düşünseniz müşterileriniz sizden memnun olsa, daha iyi olmaz mı?