bir iş yapıyorsunuz allah aşkına hakkını verin, ne diye engelliyorsunuz? diyin işim var, sorunum var kusura bakmayın geciktireceğim diye boğazlıyacak halleri yok ya. şimdi bunun üzerine banlansanız bir daha müşteri bulabilecek misiniz burada_? bunları en başından düşünseniz müşterileriniz sizden memnun olsa, daha iyi olmaz mı?