ben 1k yı 50 ytl ye atıyordum bundan 2 ay önce çokta müşterim oldu ama bu aralar atmıyorum herkes aynı fiyattan atsa bu kadar ölmeseydi keşke piyasa sende haklısın piyasa çok düştü