ip banlama deılde modemın seri kodunu alan sistem yapılsa kokunden cozum olur
bunun yanı sıra bazı yabancı forumlarda forum parası var forumda birbirleri ile alışveriş yapılabılıyor eğer postcu misal postuu atmadımı para alamıyor diğer attıran ise peşin yatırıyor
*********** ikinokta (Zafer Kara)
35
●3.229
- 09-01-2008, 04:03:00Üyeliği durduruldu
- 10-01-2008, 23:43:40Bence bu tip ticaretlerin r10'un şemsiyesi altında yapılmasında fayda var.
Proje sahibi parayı r10'un hesabına havale eder, postcu arkadaş iş tesliminde yapılan işi göstererek havalenin kendi hesabına havalesini rica eder. r10'da ufak bir komisyon keserek parayı pas eder.
Herkes kazanır.. - 10-01-2008, 23:48:52jaja123456 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PiTFaLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pitfall'ın 15 ytl borcu var yarın 1 hafta oluyo yarında beklicem olmazsa onuda şikayet edicem. - 10-01-2008, 23:55:24konuyu yanlış anlamışsın herhalde hocam post atıpda ücreti alamayan benim ücreti verecek olan ortada yok zatenHard_Love adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2008, 01:56:11Üyeliği durdurulduarkadaşım keşke pitfalldan peşin alsaydın paranı demiştim sana bunu zatenjaja123456 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tekrar geçmiş olsun...
Saygılar... - 11-01-2008, 02:08:51iş bittikten sonra demiştin neyse buda sondu bundan sonra en az yarısı peşin alıcağımı söledim kendimden özür diliyorum yaniThe_RoTinG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2008, 02:12:13Üyeliği durdurulduyanlış anladınız siz neyse umarım böyle birşey tekrar yaşamazsınız [ kimse yaşamaz ]jaja123456 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Saygılar...