• 09-01-2008, 04:03:00
    #28
    Üyeliği durduruldu
    ip banlama deılde modemın seri kodunu alan sistem yapılsa kokunden cozum olur

    bunun yanı sıra bazı yabancı forumlarda forum parası var forumda birbirleri ile alışveriş yapılabılıyor eğer postcu misal postuu atmadımı para alamıyor diğer attıran ise peşin yatırıyor
  • 09-01-2008, 06:26:22
    #29
    bu olayların önüne geçilmesi biraz zor
  • 10-01-2008, 23:43:40
    #30
    Bence bu tip ticaretlerin r10'un şemsiyesi altında yapılmasında fayda var.
    Proje sahibi parayı r10'un hesabına havale eder, postcu arkadaş iş tesliminde yapılan işi göstererek havalenin kendi hesabına havalesini rica eder. r10'da ufak bir komisyon keserek parayı pas eder.
    Herkes kazanır..
  • 10-01-2008, 23:48:52
    #31
    jaja123456 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten en son PitFall'a öle yaptım oda 3-4 gün oldu ama yinede beklicem.
    ondan sonra en az yarısını ödemeyene iş yapmıcam

    PiTFaLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsn kardeşim..

    Pitfall'ın 15 ytl borcu var yarın 1 hafta oluyo yarında beklicem olmazsa onuda şikayet edicem.
  • 10-01-2008, 23:51:59
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Bizim Türk Milletinin Garip Bir Huyu Vardır. Hep bi ara kazık benim elimde olsun der.

    Eğer adam postları atsaydı bu kez de bu arkadaş parayı ödemeyebilirdi. (Ödemezdi demedim.)

    Yani aslında gerekli olan şey yazılı anlaşma.
  • 10-01-2008, 23:55:24
    #33
    Hard_Love adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim Türk Milletinin Garip Bir Huyu Vardır. Hep bi ara kazık benim elimde olsun der.
    Eğer adam postları atsaydı bu kez de bu arkadaş parayı ödemeyebilirdi. (Ödemezdi demedim.)
    Yani aslında gerekli olan şey yazılı anlaşma.
    konuyu yanlış anlamışsın herhalde hocam post atıpda ücreti alamayan benim ücreti verecek olan ortada yok zaten
  • 11-01-2008, 01:56:11
    #34
    Üyeliği durduruldu
    jaja123456 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pitfall'ın 15 ytl borcu var yarın 1 hafta oluyo yarında beklicem olmazsa onuda şikayet edicem.
    arkadaşım keşke pitfalldan peşin alsaydın paranı demiştim sana bunu zaten

    tekrar geçmiş olsun...

    Saygılar...
  • 11-01-2008, 02:08:51
    #35
    The_RoTinG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım keşke pitfalldan peşin alsaydın paranı demiştim sana bunu zaten
    tekrar geçmiş olsun...
    Saygılar...
    iş bittikten sonra demiştin neyse buda sondu bundan sonra en az yarısı peşin alıcağımı söledim kendimden özür diliyorum yani
  • 11-01-2008, 02:12:13
    #36
    Üyeliği durduruldu
    jaja123456 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iş bittikten sonra demiştin neyse buda sondu bundan sonra en az yarısı peşin alıcağımı söledim kendimden özür diliyorum yani
    yanlış anladınız siz neyse umarım böyle birşey tekrar yaşamazsınız [ kimse yaşamaz ]

    Saygılar...