Bence bu tip ticaretlerin r10'un şemsiyesi altında yapılmasında fayda var.
Proje sahibi parayı r10'un hesabına havale eder, postcu arkadaş iş tesliminde yapılan işi göstererek havalenin kendi hesabına havalesini rica eder. r10'da ufak bir komisyon keserek parayı pas eder.
Herkes kazanır..