Bizim Türk Milletinin Garip Bir Huyu Vardır. Hep bi ara kazık benim elimde olsun der.

Eğer adam postları atsaydı bu kez de bu arkadaş parayı ödemeyebilirdi. (Ödemezdi demedim.)

Yani aslında gerekli olan şey yazılı anlaşma.