jaja123456 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zaten en son PitFall'a öle yaptım oda 3-4 gün oldu ama yinede beklicem.
ondan sonra en az yarısını ödemeyene iş yapmıcam

PiTFaLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçmiş olsn kardeşim..

Pitfall'ın 15 ytl borcu var yarın 1 hafta oluyo yarında beklicem olmazsa onuda şikayet edicem.