jaja123456 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iş bittikten sonra demiştin neyse buda sondu bundan sonra en az yarısı peşin alıcağımı söledim kendimden özür diliyorum yani
yanlış anladınız siz neyse umarım böyle birşey tekrar yaşamazsınız [ kimse yaşamaz ]

Saygılar...