• 11-12-2008, 20:01:42
    #10
    kral18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaş link alacak satmıcak grikurt
    Sitenizin içeriği :Adl..t dışı
    Sitenizin pagerank değeri : 1-2-3-4-5-6
    İstenen Ücret : pm ile bildiriniz.
    Maksimum Satılacak Link : (size kalmış)
    Kabul ettiğiniz linkler : ( "*****, w*rez , ilegal siteler dışında" gibi ya da "Her Türlü Site dışı")
    Ödeme Şekli :eft ile olacak.istediğin bankaya finansbanktan.
  • 11-12-2008, 20:03:48
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Sakin Olalım beyler yahu !
  • 11-12-2008, 20:04:59
    #12
    HyacinthuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadas anlasmadı geldi burda patladı sanırım
    Hayırlı verişler..
    Görüldüğü gibi direk ödeme yapılacak yeri sordum. Anlaşıp anlaşamama olayı değil.Her satın alıncak linkde şablon eksikliği yüzünden sorular sormak zorunda kalıyorum ve uyarımla sorumuda bildiriyorum ancak!...


    Siz neden benim tüm konularımda mesajlarınızda benimle ilgili bu tüğr konusmalar yapıyorsunuz? Borcum mu var? ödememi geciktirdim? konunuzumu baltalıyordum? Şahsi gıcığınızmı var? nedir sürekli bu tavır? Açıklayında sorunu çözelim sürekli bu tür konusmalarınız sıkıyor beni. Hatalıysam affettireyim kendimi nedir sorununuz?
  • 11-12-2008, 20:19:03
    #13
    grikurt genelde link akcaklar bu tarz şablon yapmıyor tek bu arkadaş değil herkes öyle.satıcak olanlar yapıyor.

    Hatta dekanın mesajında senin aldığın yazının altındaki aynen şu yazıyor

    "Link alım başlığı açarken yukarıdaki şablona benzer açmanız zorunlu değildir ancak konunuzda tüm ayrıntılara yer vermeniz hızlı alışveriş için faydalı olacaktır.."
  • 11-12-2008, 20:26:11
    #14
    KeWeLL19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    grikurt genelde link akcaklar bu tarz şablon yapmıyor tek bu arkadaş değil herkes öyle.satıcak olanlar yapıyor.
    Hatta dekanın mesajında senin aldığın yazının altındaki aynen şu yazıyor
    "Link alım başlığı açarken yukarıdaki şablona benzer açmanız zorunlu değildir ancak konunuzda tüm ayrıntılara yer vermeniz hızlı alışveriş için faydalı olacaktır.."
    "Link alım başlığı açarken yukarıdaki şablona benzer açmanız zorunlu değildir ancak konunuzda tüm ayrıntılara yer vermeniz hızlı alışveriş için faydalı olacaktır.."

    ne oldu peki? Yine zaman kaybettik. Yine tartışma çıktı. Konu dışında mesajlar atmak zorunda kaldık. Şablona kısmen uyulsa ödeme vs. türünde sürekli tekrarlanması gerekmez mesajların.Tüm konularda böyle. Ne var ödemeler vs. bankalar yazılsa? Görüldüğü gibi ticaret ciddi anlamda yavaşlıyor ve kişiler arasında kişisel bir kavga başlamaya doğru gidiyor sonunda konular.
  • 11-12-2008, 20:39:22
    #15
    kasma hocam bukadar şuan forum birleşti seni sakinleştirmeye çalışıyor
  • 11-12-2008, 20:46:26
    #16
    pm gönderildi.
  • 11-12-2008, 21:54:18
    #17
    DoktorTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pr0, 291k indeks,alexa 164k
    uygunsa pm atabilirim.

    pm alabilirim.

    grikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Link alım başlığı açarken yukarıdaki şablona benzer açmanız zorunlu değildir ancak konunuzda tüm ayrıntılara yer vermeniz hızlı alışveriş için faydalı olacaktır.."

    ne oldu peki? Yine zaman kaybettik. Yine tartışma çıktı. Konu dışında mesajlar atmak zorunda kaldık. Şablona kısmen uyulsa ödeme vs. türünde sürekli tekrarlanması gerekmez mesajların.Tüm konularda böyle. Ne var ödemeler vs. bankalar yazılsa? Görüldüğü gibi ticaret ciddi anlamda yavaşlıyor ve kişiler arasında kişisel bir kavga başlamaya doğru gidiyor sonunda konular.
    pm atsaydın bu kadar zor değil iki tık



    hala şartlara uymayan siteler geliyor arkadaşlar sadece 1 kişi şartlara uyan site gönderdi.
  • 11-12-2008, 22:05:19
    #18
    Davay davay 🌹
    Pm Gönderildi