Arkadas anlasmadı geldi burda patladı sanırım
Hayırlı verişler..
Görüldüğü gibi direk ödeme yapılacak yeri sordum. Anlaşıp anlaşamama olayı değil.Her satın alıncak linkde şablon eksikliği yüzünden sorular sormak zorunda kalıyorum ve uyarımla sorumuda bildiriyorum ancak!...
Siz neden benim tüm konularımda mesajlarınızda benimle ilgili bu tüğr konusmalar yapıyorsunuz? Borcum mu var? ödememi geciktirdim? konunuzumu baltalıyordum? Şahsi gıcığınızmı var? nedir sürekli bu tavır? Açıklayında sorunu çözelim sürekli bu tür konusmalarınız sıkıyor beni. Hatalıysam affettireyim kendimi nedir sorununuz?