DoktorTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pr0, 291k indeks,alexa 164k
uygunsa pm atabilirim.

pm alabilirim.

grikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Link alım başlığı açarken yukarıdaki şablona benzer açmanız zorunlu değildir ancak konunuzda tüm ayrıntılara yer vermeniz hızlı alışveriş için faydalı olacaktır.."

ne oldu peki? Yine zaman kaybettik. Yine tartışma çıktı. Konu dışında mesajlar atmak zorunda kaldık. Şablona kısmen uyulsa ödeme vs. türünde sürekli tekrarlanması gerekmez mesajların.Tüm konularda böyle. Ne var ödemeler vs. bankalar yazılsa? Görüldüğü gibi ticaret ciddi anlamda yavaşlıyor ve kişiler arasında kişisel bir kavga başlamaya doğru gidiyor sonunda konular.
pm atsaydın bu kadar zor değil iki tık



hala şartlara uymayan siteler geliyor arkadaşlar sadece 1 kişi şartlara uyan site gönderdi.