pr0,
291k indeks,alexa
164k
uygunsa pm atabilirim.
pm alabilirim.
"Link alım başlığı açarken yukarıdaki şablona benzer açmanız zorunlu değildir ancak konunuzda tüm ayrıntılara yer vermeniz hızlı alışveriş için faydalı olacaktır.."
ne oldu peki? Yine zaman kaybettik. Yine tartışma çıktı. Konu dışında mesajlar atmak zorunda kaldık. Şablona kısmen uyulsa ödeme vs. türünde sürekli tekrarlanması gerekmez mesajların.Tüm konularda böyle. Ne var ödemeler vs. bankalar yazılsa? Görüldüğü gibi ticaret ciddi anlamda yavaşlıyor ve kişiler arasında kişisel bir kavga başlamaya doğru gidiyor sonunda konular.
pm atsaydın bu kadar zor değil iki tık
hala şartlara uymayan siteler geliyor arkadaşlar sadece 1 kişi şartlara uyan site gönderdi.