grikurt genelde link akcaklar bu tarz şablon yapmıyor tek bu arkadaş değil herkes öyle.satıcak olanlar yapıyor.
Hatta dekanın mesajında senin aldığın yazının altındaki aynen şu yazıyor
"Link alım başlığı açarken yukarıdaki şablona benzer açmanız zorunlu değildir ancak konunuzda tüm ayrıntılara yer vermeniz hızlı alışveriş için faydalı olacaktır.."
"Link alım başlığı açarken yukarıdaki şablona benzer açmanız zorunlu değildir ancak konunuzda tüm ayrıntılara yer vermeniz hızlı alışveriş için faydalı olacaktır.."
ne oldu peki? Yine zaman kaybettik. Yine tartışma çıktı. Konu dışında mesajlar atmak zorunda kaldık. Şablona kısmen uyulsa ödeme vs. türünde sürekli tekrarlanması gerekmez mesajların.Tüm konularda böyle. Ne var ödemeler vs. bankalar yazılsa? Görüldüğü gibi ticaret ciddi anlamda yavaşlıyor ve kişiler arasında kişisel bir kavga başlamaya doğru gidiyor sonunda konular.