grikurt genelde link akcaklar bu tarz şablon yapmıyor tek bu arkadaş değil herkes öyle.satıcak olanlar yapıyor.

Hatta dekanın mesajında senin aldığın yazının altındaki aynen şu yazıyor

"Link alım başlığı açarken yukarıdaki şablona benzer açmanız zorunlu değildir ancak konunuzda tüm ayrıntılara yer vermeniz hızlı alışveriş için faydalı olacaktır.."