Herkes gÖrÜŞ bİldİrİzse sevİnİrİm
9
●583
- 22-09-2012, 17:19:35Arkadaşın isteyerek yazmadığı belli oluyor sanırım, bu olay r10 da bir bug'dan kaynaklanıyor. Telefonumdan yazdığımda bazen banada aynısı oluyor.Sharkie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hadi isteyerek yazdı diyelim, büyük küçük yazmalarını düzelterek ne gibi bir önlem alınabilir ? Boş konuşmaya gerek yok. - 22-09-2012, 17:20:13adamın biri gerçek fiyatından daha ucuza satıyorsa kelebir bilmemne *********** olabilirMelancolya bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 22-09-2012, 19:02:35FZaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüledjsugar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
buradaki mesajı galiba olayı açıklıyor, dediğiniz gibi değil.
Bunun dışında konuya dair facebook ile görüşlerimi söylüyeyim 10 yaşındaki çocuklar facebook kullanırsa böyle olur kusura bakmayın.