• 22-09-2012, 17:08:57
    #1
    İlk Öncelİkle herkese selamlar bu aralar facebook satiŞlarda ve aliŞlarda dolandiriciliklar artti buna nasil bİr Önlem alabİlİrİz arkadaŞlar?
  • 22-09-2012, 17:13:03
    #2
    Selamlar, öncelikle küçük büyük yazmaları düzeltirsek önlem almış oluruz aslında.Bunun dışında diğer arkadaşlar yorumlarda bulunabilir.
  • 22-09-2012, 17:19:35
    #3
    Sharkie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, öncelikle küçük büyük yazmaları düzeltirsek önlem almış oluruz aslında.Bunun dışında diğer arkadaşlar yorumlarda bulunabilir.
    Arkadaşın isteyerek yazmadığı belli oluyor sanırım, bu olay r10 da bir bug'dan kaynaklanıyor. Telefonumdan yazdığımda bazen banada aynısı oluyor.

    Hadi isteyerek yazdı diyelim, büyük küçük yazmalarını düzelterek ne gibi bir önlem alınabilir ? Boş konuşmaya gerek yok.
  • 22-09-2012, 17:20:13
    #4
    adamın biri gerçek fiyatından daha ucuza satıyorsa kelebir bilmemne *********** olabilir
    • Melancolya
    Melancolya bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 22-09-2012, 17:40:56
    #5
    bende eski üyeydim r10 geri sarınca uyelıgım gıttı tekrar açıldı ama traderlarım sıfırlandı eskısı gıbı alışverış yaparken guven duygusu olmuyor kımsede haklılarda bırde ustune dolandırıcılar coğalınca ıyıce alıverış yapamaz olduk
  • 22-09-2012, 17:57:47
    #6
    r10 da artık aldı başını gidiyor dolandırıcılık bildiğimiz ve güvendiğimiz adamlarla iş yapmak daha mantıklı yeni iş yapacaklarımızla ise ufak miktarla iş yapmak daha mantıklı bir anda yüklenmemek lazım
  • 22-09-2012, 18:12:12
    #7
    sayfa veya hizmet alacağınız kişinin referanslarına bakmanız gerekir.
  • 22-09-2012, 18:28:10
    #8
    Trader ve üyelik tarihine bakmanızı öneririm
  • 22-09-2012, 19:02:35
    #9
    FZaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın isteyerek yazmadığı belli oluyor sanırım, bu olay r10 da bir bug'dan kaynaklanıyor. Telefonumdan yazdığımda bazen banada aynısı oluyor.

    Hadi isteyerek yazdı diyelim, büyük küçük yazmalarını düzelterek ne gibi bir önlem alınabilir ? Boş konuşmaya gerek yok.
    djsugar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende eski üyeydim r10 geri sarınca uyelıgım gıttı tekrar açıldı ama traderlarım sıfırlandı eskısı gıbı alışverış yaparken guven duygusu olmuyor kımsede haklılarda bırde ustune dolandırıcılar coğalınca ıyıce alıverış yapamaz olduk

    buradaki mesajı galiba olayı açıklıyor, dediğiniz gibi değil.

    Bunun dışında konuya dair facebook ile görüşlerimi söylüyeyim 10 yaşındaki çocuklar facebook kullanırsa böyle olur kusura bakmayın.