bende eski üyeydim r10 geri sarınca uyelıgım gıttı tekrar açıldı ama traderlarım sıfırlandı eskısı gıbı alışverış yaparken guven duygusu olmuyor kımsede haklılarda bırde ustune dolandırıcılar coğalınca ıyıce alıverış yapamaz olduk