Sharkie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar, öncelikle küçük büyük yazmaları düzeltirsek önlem almış oluruz aslında.Bunun dışında diğer arkadaşlar yorumlarda bulunabilir.
Arkadaşın isteyerek yazmadığı belli oluyor sanırım, bu olay r10 da bir bug'dan kaynaklanıyor. Telefonumdan yazdığımda bazen banada aynısı oluyor.

Hadi isteyerek yazdı diyelim, büyük küçük yazmalarını düzelterek ne gibi bir önlem alınabilir ? Boş konuşmaya gerek yok.