Arkadaşın isteyerek yazmadığı belli oluyor sanırım, bu olay r10 da bir bug'dan kaynaklanıyor. Telefonumdan yazdığımda bazen banada aynısı oluyor.
Hadi isteyerek yazdı diyelim, büyük küçük yazmalarını düzelterek ne gibi bir önlem alınabilir ? Boş konuşmaya gerek yok.
bende eski üyeydim r10 geri sarınca uyelıgım gıttı tekrar açıldı ama traderlarım sıfırlandı eskısı gıbı alışverış yaparken guven duygusu olmuyor kımsede haklılarda bırde ustune dolandırıcılar coğalınca ıyıce alıverış yapamaz olduk
buradaki mesajı galiba olayı açıklıyor, dediğiniz gibi değil.
Bunun dışında konuya dair facebook ile görüşlerimi söylüyeyim 10 yaşındaki çocuklar facebook kullanırsa böyle olur kusura bakmayın.