r10 da artık aldı başını gidiyor dolandırıcılık bildiğimiz ve güvendiğimiz adamlarla iş yapmak daha mantıklı yeni iş yapacaklarımızla ise ufak miktarla iş yapmak daha mantıklı bir anda yüklenmemek lazım