• 28-11-2010, 22:11:48
    #28
    KENJI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar r10.net en büyük konusu 22 üye var program %100 calişiyor . ciddim
    Kendi forumunda bir konuda 22 üye göremeyince burada da mı öyle sandın. Gerizekalı. Hadi o içindeki keyloggeri kıvır kıvır ............
  • 28-11-2010, 22:11:50
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bunun bir üst versiyonu var bende

    istersen göndereyim
  • 28-11-2010, 22:12:19
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yaaa böyle insanlar burayı ne sanıyor acaba
  • 28-11-2010, 22:12:32
    #31
    Üyeliği durduruldu
    kbasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun bir üst versiyonu var bende

    istersen göndereyim
    yolla kanka
  • 28-11-2010, 22:12:59
    #32
    şu KENJI ye tekme atacak birisi yok mu
    yoksa ben uçan kafa mı atayım şuna
  • 28-11-2010, 22:13:16
    #33
    Program % 100 çalışıyor Facebook ve KENJI onaylı
    Neyse birazdan çizgiyi yersin
  • 28-11-2010, 22:14:10
    #34
    KENJİ Kanka 2-3 tane Facebook hesabı hacklenmesi lazım msn versem konuşsak hacklermisin kanka ?
  • 28-11-2010, 22:14:19
    #35
    kesin "acaba program çalışıyomu" diye ilk kendi denemiştir
  • 28-11-2010, 22:14:42
    #36
    yasak kardeşim...