• 28-11-2010, 22:15:41
    #37
    sil gitsin..
  • 28-11-2010, 22:15:55
    #38
    KENJI eğil şamar geliyor hemde en OSMANLISINDAN
  • 28-11-2010, 22:17:32
    #39
    offline oldu adam moderatörler banlamadan önce ip kontrolü yapsın lütfen acaba kimin multisi merak ettim birde linki silin indirmesin kimse bu ara moda oldu r10 a virüslü program vermek
  • 28-11-2010, 22:19:14
    #40
    bu ne ya bu sekilde mi kekliyor
  • 28-11-2010, 22:21:08
    #41
    bir deli kuyuya taş attı
    onca akıllı biz çıkaramadık gitti
    bu adamda ne şanslıymış forumda moderatör yok anlaşılan
  • 28-11-2010, 22:21:12
    #42
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kkkkkkkkk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu ne ya bu sekilde mi kekliyor
    ancak bu herif kendini keklemiştir

    unuttu sanırım burdaki kişilerin yüzde 90 ı webmaster
  • 28-11-2010, 22:22:35
    #43
    Üyeliği durduruldu
    ben denedim yüzde yüz çalışıyor.
  • 28-11-2010, 22:22:41
    #44
    Bune simdi indiren mi kekleniyor ?
  • 28-11-2010, 22:23:29
    #45
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mod yok beyler ölü taklidi yapalım gider