• 28-11-2010, 21:56:48
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Abilerim affedin, ben r10.net'i başka forumlarla karıştırdım.
  • 28-11-2010, 21:57:44
    #2
    Çarpılıcan..
  • 28-11-2010, 21:57:55
    #3
    Şaka mısınız?
  • 28-11-2010, 21:58:49
    #4
    bu arkadaş gerçekmi
  • 28-11-2010, 21:59:13
    #5
    ne kadar iylik sever bi arkadaşımız ya
  • 28-11-2010, 21:59:32
    #6
    Annen seni kadir gecesinde doğurmuş sanırım
  • 28-11-2010, 22:00:06
    #7
    Çarpılır birazdan
  • 28-11-2010, 22:00:09
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hayırlı işler
  • 28-11-2010, 22:00:43
    #9
    üstünü çizdirmek isteyen biri daha