• 28-11-2010, 22:09:14
    #19
    bknz
  • 28-11-2010, 22:09:21
    #20
    konuyu geyiğe taşıyın ya
  • 28-11-2010, 22:09:44
    #21
    tikicik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    deneyen olmuştur kesin
    mesela sen
  • 28-11-2010, 22:09:51
    #22
    Moderatörler hala banlamadı mı bu adamı?
    Hem webmastersitesinde hem de R10 üzerinde yapmadığı şey kalmadı....
  • 28-11-2010, 22:09:56
    #23
    Davet eden kişide, davet edeni eden kişide hayır yok. üçü banlanmalı.
  • 28-11-2010, 22:10:11
    #24
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar r10.net en büyük konusu 22 üye var program %100 calişiyor . ciddim
  • 28-11-2010, 22:10:12
    #25
    Şakkaaaa
    kameralar nerde ?...
  • 28-11-2010, 22:10:19
    #26
    çarpılmışı var bkz; KENJI
  • 28-11-2010, 22:11:19
    #27
    Üyeliği durduruldu
    iyilik perisi