KENJI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar r10.net en büyük konusu 22 üye var program %100 calişiyor . ciddim
Kendi forumunda bir konuda 22 üye göremeyince burada da mı öyle sandın. Gerizekalı. Hadi o içindeki keyloggeri kıvır kıvır ............