Merhaba 1 haftayı aşkın süredir bu akşam saatlerinde tüm hesaplar reklam kısıtı yiyor. Events veya adsmanager girdiğim an patlıyor. Bunu yaşayan var mı?
Sabah düzeliyor
Bu saatlerde kısıt alan var mı?
20
●627
- 26-02-2021, 22:36:31Umarım hocam. Yani stabil olarak reklam çıkılmıyor. "Stabil" çıkabilen olduğuna da inanmıyorum şahsen.Reinga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eski aktif hesaplarda bile çerezlememe rağmen devredışı sorunu yaşıyorum. BM üzerinden de işkence geliyor çünkü stabil bir durum yok.
Canlı destek özelliği açık olan birisi bu sorunları sorabilirse çok iyi olur diye düşünüyorum. - 26-02-2021, 22:38:28Reklam çıkan var orası ayrı bir konu ama, geçen ödeyerek çıkarken ödediğim anda devre dışı aldığım hesap vardı. Yani algoritma saçma sapan bir şekilde çalışıyor dediğiniz gibi stabil değil. Spamdan koruyacağız diye zaten batırdılar. Bir de İos 14 güncellemesi gelince iyice sarpa sardı. Yabancı kaynaklardan haberlere bakarsanız olayı daha net görürsünüz hocam olay ciddi yanienesmertc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-02-2021, 22:40:18Evet reddit ve rusları sürekli takipdeyim. Aynı sorunlar onlarda da mevcut. Ödeyerek bile stabil bir olay yok. İşin garibi bununla alakalı herhangi bir açıklamada yok. El mahkum bekliyoruz bakalımReinga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-02-2021, 22:51:33enesmertc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

KART ekedğim an bende kısıt yiom varmı sorunu çözen ? - 26-02-2021, 22:55:11hocam pekı degerlendırme suresınde sorun yasayan gordunuz mu? reklamın degerlendırme suresı 1 gunu gecıyorReinga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-02-2021, 22:56:27Hiç karşılaşmadım hocam trafik 5 dakika, dönüşüm 13 dakika onaylanıyor. Maksimum 1 saat bekliyorum bir fikrim yokbuLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
