• 26-02-2021, 22:10:35
    #1
    Merhaba 1 haftayı aşkın süredir bu akşam saatlerinde tüm hesaplar reklam kısıtı yiyor. Events veya adsmanager girdiğim an patlıyor. Bunu yaşayan var mı?
    Sabah düzeliyor
  • 26-02-2021, 22:15:05
    #2
    bendede 3-5 liralarda kısıt sorunu var çözemedim
  • 26-02-2021, 22:30:56
    #3
    Evet girer girmez patlar, sabah saatlerinde düzeliyor. Hala yaptıkları şey tam bitmiş değil bana göre. İos 14 güncellenmesi Facebooku çok zorladı maddi anlamda da diğer anlamda da. Düzelecektir. Şubat sonuna kadar devam eder bu.
  • 26-02-2021, 22:36:31
    #4
    Reinga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet girer girmez patlar, sabah saatlerinde düzeliyor. Hala yaptıkları şey tam bitmiş değil bana göre. İos 14 güncellenmesi Facebooku çok zorladı maddi anlamda da diğer anlamda da. Düzelecektir. Şubat sonuna kadar devam eder bu.
    Umarım hocam. Yani stabil olarak reklam çıkılmıyor. "Stabil" çıkabilen olduğuna da inanmıyorum şahsen.
    Eski aktif hesaplarda bile çerezlememe rağmen devredışı sorunu yaşıyorum. BM üzerinden de işkence geliyor çünkü stabil bir durum yok.
    Canlı destek özelliği açık olan birisi bu sorunları sorabilirse çok iyi olur diye düşünüyorum.
  • 26-02-2021, 22:38:28
    #5
    enesmertc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım hocam. Yani stabil olarak reklam çıkılmıyor. "Stabil" çıkabilen olduğuna da inanmıyorum şahsen.
    Eski aktif hesaplarda bile çerezlememe rağmen devredışı sorunu yaşıyorum. BM üzerinden de işkence geliyor çünkü stabil bir durum yok.
    Canlı destek özelliği açık olan birisi bu sorunları sorabilirse çok iyi olur diye düşünüyorum.
    Reklam çıkan var orası ayrı bir konu ama, geçen ödeyerek çıkarken ödediğim anda devre dışı aldığım hesap vardı. Yani algoritma saçma sapan bir şekilde çalışıyor dediğiniz gibi stabil değil. Spamdan koruyacağız diye zaten batırdılar. Bir de İos 14 güncellemesi gelince iyice sarpa sardı. Yabancı kaynaklardan haberlere bakarsanız olayı daha net görürsünüz hocam olay ciddi yani
  • 26-02-2021, 22:40:18
    #6
    Reinga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reklam çıkan var orası ayrı bir konu ama, geçen ödeyerek çıkarken ödediğim anda devre dışı aldığım hesap vardı. Yani algoritma saçma sapan bir şekilde çalışıyor dediğiniz gibi stabil değil. Spamdan koruyacağız diye zaten batırdılar. Bir de İos 14 güncellemesi gelince iyice sarpa sardı. Yabancı kaynaklardan haberlere bakarsanız olayı daha net görürsünüz hocam olay ciddi yani
    Evet reddit ve rusları sürekli takipdeyim. Aynı sorunlar onlarda da mevcut. Ödeyerek bile stabil bir olay yok. İşin garibi bununla alakalı herhangi bir açıklamada yok. El mahkum bekliyoruz bakalım
  • 26-02-2021, 22:51:33
    #7
    enesmertc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet reddit ve rusları sürekli takipdeyim. Aynı sorunlar onlarda da mevcut. Ödeyerek bile stabil bir olay yok. İşin garibi bununla alakalı herhangi bir açıklamada yok. El mahkum bekliyoruz bakalım





    KART ekedğim an bende kısıt yiom varmı sorunu çözen ?
  • 26-02-2021, 22:55:11
    #8
    Reinga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reklam çıkan var orası ayrı bir konu ama, geçen ödeyerek çıkarken ödediğim anda devre dışı aldığım hesap vardı. Yani algoritma saçma sapan bir şekilde çalışıyor dediğiniz gibi stabil değil. Spamdan koruyacağız diye zaten batırdılar. Bir de İos 14 güncellemesi gelince iyice sarpa sardı. Yabancı kaynaklardan haberlere bakarsanız olayı daha net görürsünüz hocam olay ciddi yani
    hocam pekı degerlendırme suresınde sorun yasayan gordunuz mu? reklamın degerlendırme suresı 1 gunu gecıyor
  • 26-02-2021, 22:56:27
    #9
    buLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam pekı degerlendırme suresınde sorun yasayan gordunuz mu? reklamın degerlendırme suresı 1 gunu gecıyor
    Hiç karşılaşmadım hocam trafik 5 dakika, dönüşüm 13 dakika onaylanıyor. Maksimum 1 saat bekliyorum bir fikrim yok