• 27-02-2021, 12:18:12
    #19
    sungurbey97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeyerek reklam açıyorsan ön ödemeli hesap kullan. Neden sürekli ödemeli reklam açıyorum deyip insanlardan faturalandırma methodu almaya çalışıyorsun ? Ön ödemeli hesap ile sorunsuz reklam çıkarsın. Senin bu ödeyerek reklam çıkamama (!) Sorunundan herkes sıkıldı
    ön ödeme aç hocam bana ozama madem biliosan aç ver bana hesabi
  • 27-02-2021, 12:29:49
    #20
    Facebook'da bazı hataların bazı sebepleri vardır, bu her zaman böyle arkadaşlar devre dışı hatası da buna dahil. 60 Fatura vermesi dışında şuanda devre dışı problemi bulunmuyor
  • 27-02-2021, 14:42:12
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    biz düzenli ödemesini yaptığımız hesapta sistemlerin aşılması ilkesi hatası alıyoruz sürekli ve bıktırdı parasını ödediğimiz düzenli olarak reklam çıkamıyoruz.