sungurbey97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ödeyerek reklam açıyorsan ön ödemeli hesap kullan. Neden sürekli ödemeli reklam açıyorum deyip insanlardan faturalandırma methodu almaya çalışıyorsun ? Ön ödemeli hesap ile sorunsuz reklam çıkarsın. Senin bu ödeyerek reklam çıkamama (!) Sorunundan herkes sıkıldı
ön ödeme aç hocam bana ozama madem biliosan aç ver bana hesabi